معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزیر ورزش می‌گوید شجاعی تاکید دارد به کمیته ملی المپیک نمی‌رود و خزانه‌دار نیست اما باید دستگاه‌های نظارتی در این مورد ورود کنند.

به گزارش مشرق، نصرالله سجادی معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش در گفت‌وگو با رادیو ورزش درباره استعفای محمد شحاعی از خزانه‌داری کمیته ملی المپیک گفت: هفته گذشته و دیروز جلسه‌ای با شجاعی داشتم. او شدیدا تاکید داشت که به کمیته نمی‌رود و خزانه‌دار نیست.

وی افزود: به شجاعی گفتم فضای بیرون چیز دیگری می‌گوید. عده‌ای نامه نوشتند و خواستار برگزاری مجمع هستند. شجاعی موظف است طبق قانون پاسخ افرادی را که نامه نوشته‌اند، بدهد. حالا منتظر هستیم ببینیم چه اتفاقی می‌افتد. او دو نامه به من نشان داد که یکی از نامه‌ها استعفای شجاعی به خزانه‌داری کل کشور بود و دیگری استعفایش به هیأت اجرایی و کیومرث هاشمی را نشان می‌داد و تاکید کرد که به هیچ عنوان به کمیته نمی‌رود.

سجادی تاکید کرد: متاسفانه باید بگویم در کمیته تصمیمات طول می‌کشد. برای خزانه‌دار می‌تواند سریعا اقدام کند. امیدوارم نتیجه از طرف کمیته ملی المپیک اعلام شود.

معاون وزیر ورزش در پاسخ به این سؤال که آیا همچنان امور مالی کمیته ملی المپیک با امضای شجاعی انجام می‌شود یا خیر، تصریح کرد: من کمیته نیستم و اطلاعی ندارم. دستگاه‌های نظارتی باید به این موضوع و بحث دوشغله‌ها ورود کنند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس